Monday, 6 April 2009

...PeRaSaaN...

wahahahahahah.......

mula2 aku nk tnjuk korg lirik lagu Yuna - Dan Sebenarnya....

Oh bulan
Enggan melayan diriku lagi
Pabila air mata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

Ku enggan
Berpura-pura ku bahagia
Ku enggan
Melihat kau bersama si dia
Oo ku akui cemburu mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku
[Bridge]

Pabila kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku
apa yg korg paham dlm lirik tue??kalo xpaham pun xper....tp apa yg korg dpt byg kn bila baca lirik tue???
erm....mula2 si nenek aku yg bg lagu nie kat aku.....tp xsngka plak lagu nie aku leh guna kn dlm khidupan yg aku lalui ketika itu......
aku mngenali ssorg pd masa itu....tp aku btul2 xsngka.....aku dh jatuh hati pd dia....dan dlm masa yg sama......aku btul2 syg kn dia.......
dan....dalam skelip mata....dia telah brjmpa dgn org baru......dan trus mninggal kn aku jatuh rebah ke muka bumi.....aku btul2 kcewa gile ketika itu........
lirik2 lagu nie.....mmg btul2 memaksud kn ttg aku pd si dia.........
seolah2 lagu2 yg brmain d radio memerli kn aku............bahawa btapa aku rinu kn die.....bila btapa aku ingin kn dia....bila btapa aku tringat kn dia........
ketika aku merasa kn benci pd dia....bila aku mrasa kn dendam aku......aku trfikir smula.....ada kah ini rasa nya bila cinta????adakah ini rasa ny bila cinta x d sambut???dan ssungguh ny....aku btul2 mngharap kn bhawa die mrindui aku spt mana aku merindui ny d sbalik snyuman yg sering dia beri kn pd smua org n jga pada aku.......
ssungguh ny aku enggan brlakon d dpan dia bhawa aku bhagia....ssungguh nya aku mrana atas khilangan dia......dan aku cuba tunjuk kn btapa aku merana d sbb kn khilangan die........ssungguh nya aku btul2 cemburu bila dia brsama org lain.........fkiran aku slalu memikir kn apa yg dia tgh laku kn ketika jauh dr pndangan aku........
dan.....sesungguh ny....aku btul2 lemah....aku btul2 xmampu bila brhadapan dgn dia bila dia brsama org lain.......aku btul2 spt mahu jatuh bila aku melihat die merenung tajam ke mata kekasih dia........dan aku btul2 sukar tuk brnafas....aku btul2 rasa xmampu tuk trus kn hidup ini bila melihat die pergi bersama dgn org lain n meninggal kn aku d bahu jalan.......
kan???btul kn apa yg aku trang kn nie........huhuhuhuhu....itu lah yg btul2 blaku pd aku ketika ini.......
huhuhuhuhuhu.........tp mcmane skali pun......aku trpaksa mlepas kn smua ini.....aku kne hadapi smua ini......demi mnjaga hati smua org..........
biar lah aku merana sndrian......tp dlm masa yg sama....aku nk happy kn org lain......agar aku akan trut happy........
pd si dia....aku harap ko bahagia......aku harap ko happy......snyum2 slalu.......jga lah diri ko elok2.....jga lah hati ko elok2.....aku akan sntiasa ingt pd ko....trima kasih pd ko atas layanan trbaik yg ko prnah beri pd aku slama ini..........akan akan trus mrindui ko.......walaupun aku sedar siapa lah aku hny skadar kawan d mata ko..........
~~MeSSYBoY oCToBeRSKY~~

...CoReTaN Ku...

hurm.......

apa ek aku nk tulis nie....

dah lama sgt aku x mnulis pape dlm blog aku nie....

sorry ek korg......

tp tetiba aku tfkir nk brbncang ssuatu ngan korg smua....

...ditinggalkan & meninggalkan...

...ditipukan & menipukan...

...dipulaukan & memulaukan...

...dihappykan & menghappykan...

...diemokan & mengemokan...

...disedihkan & menyedihkan...

erm....apa pndapat korg ttg smua tue???

kdang2 slalu jgak kite dgr dr rmai org ngadu kat kite ttg msalah2 diorg....

mreka dtgglkan....mreka sdih d sbb kn org lain...mreka d plaukan oleh org lain.....

tp kdang2 sering jgak blaku kat dri kite sndri bnde2 nie kn???

cube kite renung smula.......

knapa kite kdang2 rasa d tinggal kn????knapa kdang2 kite rasa dplaukn???

knapa kdang2 kite sedih d sbb kn org lain???

knapa jd mcm nie ek???

korg slalu dgr x???ramai yg kata..."sgala yg buruk dtg dr diri kite sndri...sgala yg baik dtg dr Nya..."

so???apa pndapat korg???

yups!!mmg btul.....sgala pkara yg buruk dtg dr dri kite sndri......itu lah kesan hasil drpd sgala prbuatan buruk kite dh laku kn....

wahahahahaha.....

ntah lah....xtau aku nk luah kn mcmane lg....

tp......juz fkir lah.....

kalo kite nk org laku pkara2 baik pd dri kite.....kite pun kne lah laku kn pkara sama.....

jgn fkir....konon kalo kite nk tnjuk emo kite pd ssorg....org tue akan dtg kite n buat baik pd kite......plastik jer kot kalo mcm tue......

n kalo org dh buat baik pd dri kite...hargai lah prbuatan baik dia itu........

ok yer smua murid2????

wahahahahahaha.....

larikkkkkkkkkkkkk~~

=P

peace korg smua.....

~~MeSSYBoY oCToBeRSKY~~

Fitness Tip of the Day

...CaRi LaH ViDeo...

...YaNG MeNYeBoK...WaHaHaHaHa...

...SeMua TeNTaNG aKU, iNSaN-iNSaN DaN DuNia Di KeLiLiNG aKu...