Monday, 11 May 2009

~~KeNaNGaN~~

arinie bad dtg ke rumah aku...bad...sahabat baik aku...knal time diploma kat uitm penang dlu...

tp dia grad dlu...aku extand....wahahahahha...die mmg sorg sahabat yg baik...wahahahaha...

die dtg dr s.alam...bwak kreta waja mak dia...die brsama girlz keinginan dia...dan kawan2 girlz tue...

erm...dlm krete ada sapa jer ek???jap...nk cuba ingt balik....girlz tue nama wai...

n kawan2 wai tue ada 3org lagi...shaz...agusz...dgn eJ...wahahahaha....kalo btul lah kn...

tp klua ngan diorg...mmg agak happening gak lah...tp last2 minit jer baru aku dpt adun kepala aku tuk jd sekepala ngan diorg...

wahahahaha....

mula2 dlm kul 10pg...bad smpai kat rumah aku...mula2 rancang nk lepak PD jer...nk g mandi kat PD...tp???

wahahaha...mmg drpd umah aku...ktorg g ke teluk kemang...tp kami xmandi pun...bgambar kat sana skit...main2 air skit...trus ktorg shoot ke melaka plak...

whahahahaaha....

tp aku xtau lah...dlm keadaan yg happy2 mcm tue...aku kdang2 ilang dlm ngelamun...salah satu...sbb aku trfkir kn ssorg...(tue aku crite kat posting lain)...n slah 1 sbb lg...mereka...

wai...shaz...eJ...dgn agusz...itu lah mereka....

aku xtau lah...sblum aku knal mereka lg...aku dh trsentap bile bad ada crite kn ttg mreka...

kemesraan mereka...keakraban mereka...huhuhuhu...sgt buat aku syahdu...

tmbahan lg bile mreka brjlan br4...n aku jln d blakang mereka...

ya allah...aku hny perlu kuat kn ati jer...
tgk lah kemesraan mreka br4....

juz dlm otak aku...aku trgmbar kn "mereka"..

sapa "mereka"??

nad...bdk kecik...n fendy...

aku rindu kn korg smua...aku rindu kn kmesraan korg...hny tuhan jer lah yg tau mcmane n betapa rindu ny aku kat korg...

mereka lah gendang pintu rumah aku...memujuk aku...yg clear kn sgala prob...yg mnyebab kn umah aku bnjir dgn air mata...

mereka lah yg tggl d dlm idup aku d saat2 akhir d penang aritue...

korg lah geng aku yg trbaik skali...aku mntk maaf atas segala salah n silap aku...

mngkin kite xdpt brsama mcm dlu smula...tp aku harap kite tetap akan brsatu smula nnt...

aku brharap sgt2...

...kemudian...baru aku sedar ssuatu...kami xde gmbar br4....aku xde gmbar brsama mreka br3...

korg...mcmane nie???hny kenangan dlm otak aku jer yg tggl...aku btul2 rindu kn korg...!!!

3 comments:

eJ said...

e eh.. gambar kami.. hahaha :P

K I D D O ; A L L Y said...

huh gmaba i ada . our frst dating . tp xkesmpaian memiliki hati u

dalf i.t.u aku said...

oit3...
weee~~

Fitness Tip of the Day

There was an error in this gadget

...YaNG MeNYeBoK...WaHaHaHaHa...

...SeMua TeNTaNG aKU, iNSaN-iNSaN DaN DuNia Di KeLiLiNG aKu...