Monday, 2 February 2009

~~MaCaM DaH TeRJaDi~~

last aku post aritue 27dec....

wah....skrg nie dh 2feb.....

bapak lama gilew....

wahahahahha.....

aku sebenar ny masih lg teperangkap kat penang nie lg....

aku bdk extend....sem 7 dah kat penang nie...

aku dah kehilang sahabat2 sejati aku....ceh...!!mcm byk jer sahabt aku....

ahahahaha.....yg paling aku sedey...bard....nai...dah xde dah kat snie......

diorg lah kawan suka duka aku....diorg lah yg btul2 aku akui sahabat serta kawan......

ceh...!!bangga lah diorg baca nie.....

eheheheheh......

erm....crite psal aku kali nie......

mcm biasa lah kn.....khidupan aku nie.....aku slalu jer bikin prob sana snie.......

pling byk prob yg mlibat kn ati n prasaan lah......

huhuhuhuhuhu.......

tp xtau plak nk cherita mcmane.....

xper lah......

bia lah trgantung mcm nie cherita aku......

wahahahhaaha.....

nnt datang mood aku nk share.....aku taip lg ek......

k lah.....

jmpa lg......

lalalalalalala~~

salam......

~MeSSYBoY oCToBeRSKY~

~~MaCaM CHiPS MoRe~~

ahax...

lama jugak kn aku mnghilang kn diri....

lama dah aku xupdate blog aku nie...

malaz lah...mmg byk aku nk share...tp aku rasa malaz plak nk mnaip2 nie...

wahahaha...

tp time aku rajin...nk share mcm2...intrnt aku buat prob plak...

so ini lah jadi nya....blog yg trabai lama.....

sorry yer kawan2.....

ngee~~

=P

~MeSSYBoY oCToBeRSKY~

Fitness Tip of the Day

...CaRi LaH ViDeo...

...YaNG MeNYeBoK...WaHaHaHaHa...

...SeMua TeNTaNG aKU, iNSaN-iNSaN DaN DuNia Di KeLiLiNG aKu...