Saturday, 20 September 2008

...NaK HaNDPHoNe BaRu...

tak tau lah...

sejak 2menjak nie...aku asik trfikir nak hp baru je....

huhuhuhuhu...hp yg aku gune skrg nie...dh 3taun dah aku pkai...

rupe ny pun dh xrupe hp...

brape kali dh jatuh dr katil...jatuh tgh jalan...bergolek sama mcm aku time aku accident...jatuh dlm kolah...tp xrosak2 lg...tnsion btul aku...luaran je dh xrupa hp...

aku pkai nokia 6020...huhuhuhu...tue pun aku bodek mak aku...mak aku pnya hp sbnar ny...aku sanggup balik PD dari Penang smata2 nk ambik hp baru mak aku nie...time 3taun lpas pnya crite lah...wahahahaha...


dlm pic tue...barang aku...erm....yg terselit putih tue lah hp aku...

myb aku dh bosan kowt...kwan2 aku pun asik tegur..."bila ko nk tuka hp ko nie aril?"...xpun..."pergh!!syg btul ko kat hp tue ek?!"

huhuhuhuhuhu......

aku sbnr ny suke gilew kat hp Sony Ericsson..

dlu...aku suka W810i...tp xde duit...xdpt beli....tggu lg...


klua pulak W850i...mmg gile hp slide mcm tue plak...tp xkesampaian nk mmpunyai ny jgak...huhuhuhuhu....sadis gilew.....


skarang dh klua yg trbaru skali....W980i....pergh.....smart gilew lah....aku suke sgt.....siap diorg mnjanji kn best audio experience lg tue....pergh......

kali nie btul2 aku nk hp baru.....

aku nk pujuk rayu mak aku lah mcm nie....tp kn...hrga ny aku budget dlm RM1600 kowt.....

mati lah aku.....mahal gilew beb.....uuuuuuwwwwwaaaa......

nk hp nie jgak......smart.....flip....sound best.....

nk tgk rupe die???
meh aku tnjuk.......


nak hp baru.....nak hp baru......
ada sape2 snggup beli kn tuk aku???jadi kn adiah brthday aku yg akan dtg ke????
wahahahahaha........
pape pun.....nie lah hp yg mmbuat aku angau stiap masa......
wahahahahaha......
~MeSSYBoY oCToBeRSKY~

Fitness Tip of the Day

...CaRi LaH ViDeo...

...YaNG MeNYeBoK...WaHaHaHaHa...

...SeMua TeNTaNG aKU, iNSaN-iNSaN DaN DuNia Di KeLiLiNG aKu...